خرید شارژ همراه اول بانک ملت
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

خرید شارژ همراه اول بانک ملی خرید شارژ همراه اول بانک ملی خرید شارژ همراه اول بانک ملی خرید شارژ همراه اول بانک ملی چرا از آهنگ پیشواز خرید شارژ همراه اول بانک ملت استفاده کنیم؟آهنگ پیشواز ایرانسل، نشان‌دهنده شخصیت و سلیقه منحصر‌به‌فرد شماست و تماس‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند! توجه:•در صورتی که از قبل آهنگی داشته باشید، خرید آهنگ جدید به معنای پخش بلافاصله آن نیست بلکه آهنگ قبلی تا زمان پایان یافتن دوره اعتبارش برای تماس گیرندگان پخش خواهد شد. •آهنگ‌های پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده باشد در آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.•در هر لحظه فقط دوره اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود. ••در صورت حذف یک آهنگ، آهنگهای بعدی جایگزین آن خواهند شد.
خرید شارژ همراه اول بانک ملت
اين فيلتر اعمال فيلتر نوع قبل را انجام مي دهد، بعلاوه اينکه بررسي مي کند کدام کامپيوتر در حال ارسال چه ديتايي است و چه نوع ديتايي بايد بيايد. اين اطلاعات بعنوان وضعيت (State) شناخته مي شود.پروتکل ارتباطي TCP/IP به ترتيبي از ارتباط براي برقراري يک مکالمه بين کامپيوترها نياز دارد. در آغاز يک ارتباط TCP/IP عادي، کامپيوتر A سعي مي کند با ارسال يک بسته SYN (synchronize) به کامپيوتر B ارتباط را برقرار کند. کامپيوتر B خرید شارژ همراه اول بانک ملت در جواب يک بسته SYN/ACK (Acknowledgement) برمي گرداند، و کامپيوتر A يک ACK به کامپيوتر ‍B مي فرستد و به اين ترتيب ارتباط برقرار مي شود. TCP اجازه وضعيتهاي ديگر، مثلاً FIN (finish) براي نشان دادن آخرين بسته در يک ارتباط را نيز مي دهد.
• اگر chat مي كنيد يا با شخصي بوسيله e-mail ارتباط داريد و به او اطمينان كامل ندارديد منطقه مورد سكونت خود را به خرید شارژ همراه اول بانک ملت او اطلاع ندهيد.
6. Public Key خرید شارژ همراه اول بانک ملت
خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیاجهت دریافت سیم کارت هدیه، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست و این سیم‌کارت به صورت رایگان همراه با سکارت اصلی خریداری شده توسط فروشنده به شما خرید شارژ تحویل می‌گردد. شایان ذکر است، تغییر در طرح ارائه سیم‌کارت هدیه، تغییری در قیمت سیم کارت‌های ایرانسل ایجاد ننموده است. خرید شارژدر زمان خرید، هر دو سیم کارت اصلی و هدیه در یک بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.سیم کارت هدیه دارای تاریخ انقضا بوده و مشترک می‌تواند در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوری خرید شارژ همراه اول بانک ملت از سیم کارت اصلی، از خرید شارژ این تاریخ مطلع شود. سیم کارت هدیه در ابتدا فعال نمی‌باشد. بنابراین لازم است پ خرید شارژس از فعال کردن سیم کارت اصلی ابتدا یک پیامک بدون متن به ۲۱۱۲ و سپس به ۲۱۱۵ ارسال گردد تا شماره سیم کارت هدیه از طریق پیامک برای مشترک فرستاده شودخرید شارژآن دسته از مشترکینی که پیش از اجرای این طردر را خرید شارژستای اجرای برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت های خارجی، وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود.
توجه: در صورتی‌که عدد مورد نظر مشترک پیشتر توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد، یک پیام کوتاه حاوی این پیام و نیز چند عدد پیشنهادی نزدیک به عدد انتخابی وی برای او ارسال می‌گردد.در صورت فراموش نمودن شناسه انتخابی، کافیست یک پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال کنید تا «شناسه ایرانسلی» شما برایتان فرستاده شود.از خط اعتباری ایرانسل‌تان، خط اعتباری دوستان‌تان را تلفنی شارژ کنید یا صورتحساب خط دائمی شان را بپردازید بهره برداری از مرحله پیشرفته سرویس خط به خطشرکت ایرانسل به اطلاع کلیه مشترکین سیم کارتهای اعتباری و دائمی خود می رساند که سرویس خط به خط این شرکت به مرحله بهره برداری پیشرفته وارد شده است. هدف از پیاده سازی مرحله پیشرفته این سرویس فراهم سازی آسودگی بیشتر مشترکین همراه با امنیت بالاتر می باشد. بهره برداری از این مرحله همراه با بروز رسانی و ارتقاء سرویس خط به خط بوده است. به این ترتیب از طریق بهینه سازی و افزایش ضریب ایمنی این سرویس، مشترکین ایرانسل قادر به استفاده از سرویسی با امکانات پیشرفته تر خواهند بود.چگونگی ثبت نام برای استفاده خرید شارژ همراه اول بانک ملت از سرویس خط به خط:در مرحله پیشرفته سرویس خط به خط، ابتدا باید برای استفاده از این سرویس ثبت نام کنید. برای ثبت نام کافیست یک پیام کوتاه که در آن فقط عدد ١٢ را نوشته‌اید، به ١١١٢ ارسال کنید. در این مرحله پیام کوتاهی برای راهنمایی شما جهت تعیین رمز دلخواه‌ تان ارسال می‌گردد. پس از انتخاب رمز و ارسال آن به ١١١٢، تنها با وارد کردن این شماره رمز می‌توانید از سرویس استفاده کنید. به عبارت دیگر جهت ثبت نام، مراحل زیر انجام می‌شود:
ایرانسل: ‌به نظر می‌رسد ایرانسل با پوشش شهرهای کمتر، کار سبک تری را در پیش دارد و در مرحله به مرحله به قدرت امواج شهرهای تحت پوشش خود اضافه می‌کند. ایرانسل نیز مانند مبین‌نت مرکز شهر‌ها را تحت پوشش خود قرار داده است و کمی آن‌طرف‌تر از مرکز شهر را در حد سیگنال‌دهی متوسط نگاه داشته است و کار خرید شارژ همراه اول بانک ملت تقویت آنتن دهی را به فازهای بعدی منتقل کرده است. در سایت ایرانسل پوشش نقاط مختلف به شکل یک تصویر (نقشه) با سه رنگ بندی متمایز شده که جزئیات زیاد در آن مشخص نمی‌باشد و اگر با پشتیبانی تماس بگیرید، اپراتورهای شرکت دسترسی به نقشه جامع را برای خود غیر ممکن اعلام می‌کنند و صرفا شخصی دسترسی به نقشه کامل (همانند گوگل ارثی که مبین‌نت در سایت قرار داده است) دارد که بعد از ثبت نام شما برای کنترل منطقه و تحت پوشش بودن منطقه با شما تماس می‌گیرد و تاییدیه پرداخت را می‌دهد.
Authentication بدون رمزنگاري در روشي که مبتني بر رمزنگاري نيست، دو روش براي تشخيص هويت مخدوم وجود دارد. در هر دو روش مخدومِ متقاضي پيوستن به شبکه، درخواست ارسال هويت از سوي نقطه‌ي دسترسي را با پيامي حاوي يک SSID (Service Set Identifier) پاسخ مي‌دهد. در روش اول که به Open System Authentication موسوم است، يک SSID خالي نيز براي دريافت اجازه‌ي اتصال به شبکه کفايت مي‌کند. در واقع در اين روش تمامي مخدوم‌هايي که تقاضاي پيوستن به شبکه را به نقاط خرید شارژ همراه اول بانک ملت دسترسي ارسال مي‌کنند با پاسخ مثبت روبه‌رو مي‌شوند و تنها آدرس آن‌ها توسط نقطه‌ي دسترسي نگاه‌داري مي‌شود. به‌همين دليل به اين روش NULL Authentication نيز اطلاق مي‌شود.
تعرفه مكالمات سيم‌كارت همراه اول در ساعات اوج مصرف هم 760 ريال در هر دقيقه و 536 ريال براي ساعات غير اوج مصرف در محدوده تماس بين شهري اعلام شده است.اما در مكالمات همراه اول با ايرانسل در ساعات غير اوج مصرف 625 ريال در هر دقيقه و در ساعات اوج مصرف نيز همين مبلغ در نظر گرفته شده است.براي تعرفه مكالمات همراه اول با تاليا در ساعات غير اوج مصرف 358 ريال در هر دقيقه و 447 ريال در هر دقيقه براي ساعات اوج مصرف در نظر گرفته شده است.ساعات اوج مصرف از ساعت 8 الي 21 در نظر گرفته شده خرید شارژ همراه اول بانک ملت و ساعت غير اوج مصرف از ساعت 21 الي 8 همچنين جمعه و روزهاي تعطيل محاسبه مي‌شود.همراه اول اعلام كرده مكالمات شهري شامل مكالمات عادي مشترك است كه تماس از شهر مبدا‌ با تلفن همراه با ثابت خط ديگر در همان شهر مبدا محاسبه خواهد شد.
آهنگ پیشواز خرید شارژ همراه اول بانک ملت خود را چگونه فعال کنیم؟

• برای دریافت فهرست ده آهنگ پیشواز برتر، یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۳ ارسال کنید یا عبارت DAH را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.برای مشاهده آهنگ های داغ و پرطرفدار، یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۵ ارسال کنید.برای دریافت فهرست جدیدترین آهنگ‌ها، عبارت J را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.برای دریافت فهرست آهنگ‌های پیشنهادی ایرانسل، عبارت PI را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ خرید شارژ همراه اول بانک ملت ارسال کنید.برای دریافت مشخصات یک کد آهنگ مشخص مثل ۱۰۰۱۰۰، عبارت JK۱۰۰۱۰۰ را به ۷۵۷۵ ارسال کنید.

انواع کارت شارژ (ريالي) مبلغ شارژ (ريال) ماليات ارزش افزوده مهلت اعتبار (ماه) خرید شارژ همراه اول بانک ملت
در مورد SSL هم تقريبا بحث به همين گونه است با اين تفاوت که ذات اين پروتکل با توجه به بحث گواهينامه ها طراحي شده است بدين معني که اگر داراي گواهينامه نباشيد ، قادر نخواهيد بود که يک پياده سازي از اين پروتکل را داشته باشيد.شايد در عالم راندن اتومبيل بدين صورت تعبير شود که در صورتي که شما داراي گواهينامه نباشيد ، قادر به رانندگي هم نيستيد! اين تشابه از جهاتي صحيح و از جهاتي غلط است . شايد برداشت صحيح تر به اين صورت باشد که اگرچه قادر نخواهيد بود بدون گواهينامه رانندگي کنيد ، اما قادر هستيد که خود براي خود يک گواهينامه صادر کرده و سپس به رانندگي بپردازيد!(هرچند اين گواهينامه از نظر ديگران کاملا بي ارزش است!) .طبق بحث فوق ، شما قادر خواهيد بود بدون پرداخت هيچ هزينه اي يک پروتکل SSL را راه اندازي و استفاده نماييد.نمونه بارز اين استفاده در شبکه هاي داخلي خرید شارژ همراه اول بانک ملت يا Intranet مي باشد.
4-استفاده از نقص های نرم افزارها ( تروجان از طریق ایرادهایی که در نرم افزارهایی مثل مرورگرهای اینترنتی، مدیا پلیرها و مسنجرها وجود دارد، به کامپیوتر کاربر نفوذ می کند.)در زیر راه های خرید شارژ همراه اول بانک ملت مقابله با موارد بالا را به ترتیب می آوریم:
3- مرجع ثبت نام (RA) : اين مرجع وظيفه ثبت درخواست گواهينامه کاربر و اعلام آن بهCA و اعطا گواهينامه را از CA به کاربر بعهده دارد .پس از گرفتن کليد خصوصي وعمومي ،کاربر امکان رمزنگاري و خرید شارژ همراه اول بانک ملت امضا کردن متن ارسالي را پيدا مي کند . ها داراي يك ليستي به نام CRL مي باشند که در آن ليست گواهينامه هايي که کليد خصوصي آن ها لو رفته وجود دارد و آن را به صورت پي در پي به اطلاع کاربران مي رساند.
سرویس حجمی وایمکس داتک خرید شارژ همراه اول بانک ملت تلکام- ویژه کاربران پرمصرف
دوستان خوبم با خوندن نظرات متوجه شدم که اکثر مردم فرق خرید شارژ همراه اول بانک ملت بیت و بایت رو هنوز نمیدونن!

۴ منوی تغییر زبان ۷۰۰-۲ *۱۴۰*۲# خرید شارژ همراه اول بانک ملت
٣‐ مرورگر چک مي کند که آيا اين گواهينامه توسط يک مرکز مورد اطمينان صادر شده است و اينکه خرید شارژ همراه اول بانک ملت آيا اين گواهينامه هنوز اعتبار دارد ؟ و همچنين آيا اين گواهينامه مرتبط با سايت درخواستي مي باشد؟
چون توانست سرويس‌های ابری بلک‌بری خرید شارژ همراه اول بانک ملت را به‌خوبی در دستگاه‌های خود تلفيق کند. اما زمان يک تحول ديگر هم فرارسيده‌است و RIM بايد تبلت خود را با سرويس‌های ديگر مثل خدمات ابری مايکروسافت آفيس نيز يکپارچه کند. به‌ويژه اگر RIM می‌خواهد مشتريان سابقی را که از بلک‌بری به دستگاه‌های ديگری روی آوردند دوباره به سمت خود جذب کند، اين موضوع اهميت بيشتری می‌يابد. واقعيت اين است که فعلاً آندروئيد و iOS بازار گوشی‌های هوشمند را در دست گرفته‌اند و RIM برای رقابت با آن‌ها بايد بسيار تلاش کند. پلی‌بوک دستگاه شايسته‌ای است اما همزمان مشکلات زيادی هم دارد که برای رقابت موفق در بازار لازم است برطرف شوند. با اين‌که حدود 19 ماه از زمان ورود نخستین مدل‌های پلی‌بوک به بازار می‌گذرد، جای سؤال است که چرا همان ايرادها هنوز هم وجود دارند. همچنین RIM بايد پلی‌بوک را تا جایی که می‌شود به يک تبلت مستقل از دستگاه‌های جانبی‌ ديگر تبدیل کند و اين چيزی است که برای مشتريان تجاری اهميت زيادی دارد.
اما اگه مدام جا به جایی دارید مبین نت بهترها سلا به همه دوستانمن پارسال ايرانسل داشتم و با 300 هزار توان هزينه به اندازه 10 توان هم استفاده نكردم ارزش چون يا قطع بود يا سرعتش مزخرف بود. الانم كه دهكده المپيك ساكنم نه ايرانسل نه و مبين نيت تحت پوشش نيست.در خرید شارژ همراه اول بانک ملت كل خال بر سر اين سيستم با اين مملكت داري و ادعادي دروغين پيشرفت كه تو پايختش نميتوني يه اينترنت درست و حسابي داشته باشي.


1-2 InstantSSL چيست؟.......................................................................25 خرید شارژ همراه اول بانک ملت
٢.اعمال تغييرات بر روي خرید شارژ همراه اول بانک ملت DNSبراي ارتباط با IIS
1- خط تلفن همراه توسط مخابرات قطع خرید شارژ همراه اول بانک ملت شده است. No Service
2. انتشار ویروس دهی بازی های رایانه ای دارای محتوای مجرمانه( مواد مختلف قانون مجازات اسلامی و قانون خرید شارژ همراه اول بانک ملت جرایم رایانه ای)

2-6 مشکلات تجارت خرید شارژ همراه اول بانک ملت الکترونيکي در ايران ...........................................60
man ham mobin daram ham irancell bavar konid irancell behtare chon mobin har ruz ghati dare خرید شارژ همراه اول بانک ملت vali irancell nadare=
۱۲۸/۱۲۸ ۷ ۲۲۰,۰۰۰ خرید شارژ همراه اول بانک ملت
۲۷ دوره باقی‌مانده از خرید شارژ همراه اول بانک ملت طرح تشویقی ۷۰۰-۷-۸-۲ *۱۴۰*۷*۸*۲#
۱۵ حذف شماره از فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴-۲ *۱۴۰*۳*۴*۲# خرید شارژ همراه اول بانک ملت
تروجان برای انجام اهداف خود نیاز به ارتباط با هکر سازنده اش دارد. البته این گونه نیست که هکر برای هر کدام از تروجان های خود دستور خاصی بدهد، بلکه می‌تواند در اینترنت جستجو خرید شارژ همراه اول بانک ملت کرده و کامپیوترهای آلوده را پیدا کند. سپس کنترل هر کدام را که بخواهد به دست می گیرد.

۹ فعال‌سازی خرید شارژ همراه اول بانک ملت بازیابی تماس‌های ناموفق ۷۰۰-۳-۱-۳ *۱۴۰*۳*۱*۳#


خرید شارژ همراه اول بانک ملت
ساعت اوج (peak) هشت صبح خرید شارژ همراه اول بانک ملت الی یازده شب ۸ ریال به ازای هر کیلو بایت دریافت و ارسال اطلاعات
2- تلفن گویا (IVR) مشترکین می توانند برای خرید آهنگ با استفاده از گوشی تلفن همراه خود با سامانه اطلاع رسانی خرید شارژ همراه اول بانک ملت 9990 (بصورت رایگان) تماس گرفته و با انتخاب منوی خدمات غیرحضوری، سرویسهای جدید، سرویس آوای انتظار و فشردن کلید 1، کد آهنگ مورد نظر خود را وارد نموده و سپس کلید مربع را انتخاب و خرید خود را تکمیل نمايند.
تازه فقط گفتم وارد خرید شارژ همراه اول بانک ملت اینترنت بشی و بگردی میشه این قدر وای به حالی که بخوای دانلود کنی
۱۱ درخواست تنظیمات MMS (پیام چند خرید شارژ همراه اول بانک ملت رسانه‌ای) ۷۰۰-۳-۵ *۱۴۰*۳*۵#
راه دوم: کد زیر را به خرید شارژ همراه اول بانک ملت شماره ۱۱۱۲ پیامک خواهیم کرد:
نصب مودم رو من خودم انجام دادم ، البته با هماهنگی با شرکت ، کار سختی نیست.اگه محدوده شما پوشش کم باشه مودم اوت دور می دن بهتون ، آنتن که گفتین نمی دونم منظورتون چیهولی پیشنهاد من به عنوان کسی که 1 سال از مبین نت استفاده کرده اینه که اگه می تونید از شرکت های دیگه خدمات بگیرید ، مبین نت فقط بهتون پشتیبانی افتضاح ، سرعت نه چندان مطلوب و قطعی مکرر رو می ده . خدایا !!!چه روزی ایران میخواد پیشرفت کنه فقط خودت میدونی ..میگن ایران پیشرفت کرده .ما این کار کردیم و اونکار ...بابا هنوز یه اینترنت درست و حسابی با هزینه مناسب به مردم ارائه نمیده ه ه..تو کشور های دیگه با هزینه بسیار پایین اینترنتی با سرعت فو ق العاده عالی ارائه میشه...بعد مردم ما این همه هزینه میکنن حتی توی پایتخت هم مردم معترضن..فقط میتونم بگم من وایمکس مبین نت دارم. ازهمون روز اول هم خوب کار خرید شارژ همراه اول بانک ملت نمی کرد ولی برادرم ایرانسل داره خیلی راضیه

نرخ تفكیكی هزینه هر پیام كوتاه بر اساس حروف متن ارسال شد به نرخ های فوق ۵% مالیات بر ارزش افزوده، اضافه می شود.نکته: مشترکینی که از تعرفه های رنگی ایرانسل استفاده می کنند نیز از بهای تخفیفی ویژه هر طرح تعرفه برخوردار می شوند که ارقام این کاهش در زمان مقرر اعلام می شود.در صورتی که شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل قصد برقراری تماس با شما را داشته باشد، تنها از شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با شما تماس خواهد گرفت و پیام های کوتاه خود را تنها با عنوان ارسال خواهد نمود.فهرست طلایی": برای مشترکین سیم کارت دائـمی و خرید شارژ همراه اول بانک ملت اعـتبـاریمشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری می توانند با استفاده از سرویس «فهرست طلایی»، هزینه مکالمات خود راکاهش دهند.
• فيلترکردن محتوا: دادگاه ها مقررکرده اند که تمام کارمندان حق برخورداري از يک محيط کاري غير خصمانه را دارند. بعضي عمليات تجاري نشان مي دهد که بعضي موارد روي وب جايگاهي در شبکه هاي شرکت ها ندارند. پراکسي HTTP سياست امنيتي شرکت شما را وادار مي کند که توجه کند چه محتوياتي مورد پذيرش در محيط کاريتان است و چه هنگام استفاده نامناسب از اينترنت در يک محيط کاري باعث کاستن از بازده کاري مي شود. بعلاوه، پراکسي HTTP مي تواند سستي ناشي از فضاي سايبر خرید شارژ همراه اول بانک ملت را کم کند. گروه هاي مشخصي از وب سايتها که باعث کم کردن تمرکز کارمندان از کارشان مي شود، مي توانند غيرقابل دسترس شوند.

خرید شارژ همراه اول بانک ملت

10- HTC 8x خرید شارژ همراه اول بانک ملت
خرید شارژ همراه اول بانک ملت
من وایمکس 512 مبین نت دارم در شهرستان بندرعباس سسرعتش فوق العاده شده ، قطعی ها خیلی زیاد !!! پشتیبانی تهران هم هیچکاری نمیکنه ! خرید شارژ همراه اول بانک ملت من سوال کردم از نمایندگی ، گفتند تعداد مشترکین بیشتر از حدی شده که بی اس های نصب شده جوابگو باشه بهمین خاطر اکثر کاربرا پرش سیگنال دارن ، من هم دقیق اینترنتم مثل آقا داوود شده
11. معرفی آثار سمعی و بصری غیر مجاز به جای آثار مجاز. ( خرید شارژ همراه اول بانک ملت ماده 1 قانون نحوه مجازات. اشخاصی كه در امور سمعی و بصری فعالیت غیر مجاز دارند)
1-تامين امنيت خرید شارژ همراه اول بانک ملت لازم در انجام معاملات و محيط هاي الکترونيکي و ترويج فرهنگ استفاده از هويت الکترونيکي است .
1,151 - خرید شارژ همراه اول بانک ملت 1,024 = 127
100،000 97.087 2.913 10 خرید شارژ همراه اول بانک ملت

• غیر حضوری :الف- Top Up (شارژ خودكار): از طریق مراجعه به انجام میگردد بدین صورت که مشترک پس از ورود به بخش " ، مبلغ مورد نیاز خود را برای خرید شارژ همراه اول بانک ملت شارژ انتخاب نموده و پس از پرداخت مبلغ شارژ بصورت اینترنتی(باستفاده ازکارت عضوشتاب ) ، سیم کارت اعتباری به صورت مستقیم و بدون نیاز به مشاهده و وارد نمودن رمز شارژ در گوشی ، شارژ خواهد شد.
١‐ کاربر درخواست خرید شارژ همراه اول بانک ملت




:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: